Slevové portály a jejich místo v marketingu poskytovatele slev – Bc. Kateřina Grubnerová
Bc. Kateřina Grubnerová
Diplomová práce
Slevové portály a jejich místo v marketingu poskytovatele slev
Discount portals and their place in marketing of discount providers
Anotace:
Diplomová práce se věnuje problematice slevových portálů, jako fenoménu ve způsobu propagace poslední doby. Práce si klade za cíl objasnit motivy propagace podniků prostřednictvím slevových portálů. Teoretická část se věnuje vývoji marketingu, typologii zákazníků a volbě hodnoty. Následně podává teoretický přehled o marketingových aktivitách, marketingovém výzkumu a jeho průběhu. Nedílnou součástí …víceAbstract:
This thesis deals with the discount portals as the phenomenon of last years. The work mainly focuses on explaining the motives of discount providers to promote their company via discount portals. The theoretic part deals with the development of marketing, types of customers and the choice of value. Then it explains the theoretical summary about the marketing activities, marketing research and its running …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fgom5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Pavel Nesejt
- Oponent: doc. Ing. Endre Tóth, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Affiliate marketing a jeho uplatnění ve specifických podmínkách České republiky
Tereza Mařánková -
Zelený marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybraném podniku
Dominika Zemanová -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Lenka Kučavíková -
Marketing amatérských divadel na Frenštátsku a okolí
Linda Blažková -
Discount servers/portals as a part of Business Models of the Selected Companies
Mariam Pataraya