Bc. Kateřina Grubnerová

Master's thesis

Slevové portály a jejich místo v marketingu poskytovatele slev

Discount portals and their place in marketing of discount providers
Abstract:
Diplomová práce se věnuje problematice slevových portálů, jako fenoménu ve způsobu propagace poslední doby. Práce si klade za cíl objasnit motivy propagace podniků prostřednictvím slevových portálů. Teoretická část se věnuje vývoji marketingu, typologii zákazníků a volbě hodnoty. Následně podává teoretický přehled o marketingových aktivitách, marketingovém výzkumu a jeho průběhu. Nedílnou součástí …more
Abstract:
This thesis deals with the discount portals as the phenomenon of last years. The work mainly focuses on explaining the motives of discount providers to promote their company via discount portals. The theoretic part deals with the development of marketing, types of customers and the choice of value. Then it explains the theoretical summary about the marketing activities, marketing research and its running …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Pavel Nesejt
  • Reader: doc. Ing. Endre Tóth, DrSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní