Integrácia marketingového a obchodného oddelenia v podniku – Karin Mészárosová
Karin Mészárosová
Bachelor's thesis
Integrácia marketingového a obchodného oddelenia v podniku
Integrace marketingového a obchodního oddelení v podniku
Anotácia:
Bakalářská práce se zaobírá tématem Integrace marketingového a obchodního oddělení v podniku. Jejími hlavními cíli je představit možnosti, jak propojit tyto dvě oddělení v společnosti a to, jaké výhody toto propojení může přinést. Teoretická část práce se věnuje definování a vymezení hlavních cílů v marketingu a obchodě a tomu, jaké jsou rozdíly a průniky mezi nimi. Praktická část zkoumá metodou kvalitativního …viacAbstract:
The Bachelor thesis presents the topic of Integration of marketing and sales department in the company. Its main objectives are to introduce the ways as how to link these two departments in the company and what benefits does this link yield. The theoretical part concerns the definition and specification of the key marketing and sales objectives including the differences and overlaps between them. The …viacAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá témou Integrácie marketingového a obchodného oddelenia v podniku. Jej hlavnými cieľmi je predstaviť možnosti, ako prepojiť tieto dve oddelenia v spoločnosti a to, aké výhody toto prepojenie môže priniesť. Teoretická časť práce sa venuje definovaniu a vymedzeniu hlavných cieľov marketingu a obchodu a tomu, aké sú rozdiely a prieniky medzi nimi. Praktická časť skúma metódou …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 2. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50526
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
- Vedúci: David Říha
- Oponent: Miroslav Richter
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50526
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Sub-regionálna spolupráca a európska integrácia. Postavenie Visegrádskej spolupráce a Baltskej spolupráce v architektúre Európskej únie
Zuzana Zelenická -
The influence of the Octavia follow-up marketing campaign on the EU5 markets sales
Roman Parkhomenko -
Postavení a vzájemné vazby oddělení marketingu a obchodu ve vybraných organizacích
Lucia Šťastná -
The Impact of Sales Promotions on Brand Loyalty
Sára Dimovová -
Social Media as a Sales Channel
Kirill Denissov