Obchodní koncept společnosti Kofola a.s. s přihlédnutím k CSR – Petra Smolková
Petra Smolková
Diplomová práce
Obchodní koncept společnosti Kofola a.s. s přihlédnutím k CSR
Sales concept and CSR of company Kofola a.s.
Anotace:
Cílem této diplomové práce bylo charakterizovat obchodní koncept společnosti Kofola a.s. a zjistit, zda veřejnost tuto společnost vnímá jako společensky odpovědnou. Teoretická část se zabývá trhem nealkoholických nápojů v České republice a historií společnosti. Praktická část je věnována charakteristice obchodního konceptu společnosti, jejím CSR aktivitám a vlastnímu výzkumu.Abstract:
The aim of this master thesis is to characterise sales concept of company Kofola a.s. and analyse the perception of CSR activities of this company. The theoretical part focuses on the non-alcoholic-beverages market and history of the company. The main task of the practical part is to analyse the sales concept and to provide information about the CSR activities of the company and their perception by …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 2. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79664
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2020
- Vedoucí: Štěpán Müller
- Oponent: Petr Procházka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79664
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod