Jiří URBAN
Bakalářská práce
Působení masmédií na výchovou
Incidience media communication to education
Anotace:
Práce se zabývá působením masmédií na osobnost adresáta. Je rozčleněna do pěti oblastí. V první oblasti jsou uvedeny základní pojmy týkající se masmédií. Dále je zde popsán vývoj masmédií, způsoby komunikace a charakteristika nejznámějších masmédií. Ve druhé oblasti jsou popsány čtyři funkce masmédií. Jedná se o funkce informativní, komunikativní, formativní a rekreativní. Třetí oblast se zabývá vztahem …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the influence of media on an individua recipient. It is devided into 5 parts. The first part describes basic media definitions and development of media, ways of communication and characteristics of the most widely known media. The second part describes four functions of media. These functions are informative, communicative, formative and recreative. The third part deals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2007
Zveřejnit od: 25. 4. 2007
Identifikátor:
1006335
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
URBAN, Jiří. Působení masmédií na výchovou. Brno, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 25. 04. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Sociální komunikace . Význam sociální komunikace v politické kultuře
Kateřina Váchová -
Sociální reklama jako způsob komunikace
Daria Afanasyeva -
Marketingová a mediální komunikace v potravinářském retailovém prostředí a její efektivní využití
Josef Korotvička -
Nonverbální komunikace – komunikace prostřednictvím uměleckého díla
Renáta Řezníčková -
Interní komunikace v organizaci (zlepšení vnitrofiremní komunikace útvaru Service Development)
Lucie Jungmannová -
Analýza komunikace České televize a BBC na online sociálních sítích
Adéla Válková -
Krizová komunikace české vlády na sociálních sítích během první a druhé vlny pandemie Covid-19
Barbora Vozková -
Komunikace českých politických subjektů na sociálních sítích
Ondřej Vaněk