Reflexe a kritika působení pseudovědy ve výchově a vzdělávání – Markéta Skoupá
Markéta Skoupá
Bakalářská práce
Reflexe a kritika působení pseudovědy ve výchově a vzdělávání
Reflection and criticism of pseudoscience effect in education
Anotace:
ABSTRAKT V mé práci jsem se zaměřila na pseudovědecká schémata založená na funkčním a stabilním obrazu světa, protože právě tato forma pseudovědy může představovat vážný kulturní problém a to především, pokud se objeví ve vzdělávání. Cílem práce je najít pozitiva prvků pseudovědy ve vzdělávání a kriticky určit, do jaké míry se pseudověda ve vzdělávání smí či nesmí objevovat. Pro tento účel jsem se …víceAbstract:
In my work I focused on pseudo schemes based on functional and stable picture of the world, because this form of pseudoscience can pose a serious cultural problem of proespecially if it appear in education. The aim is to find the positive elements of pseudoscience in education and critically determine the extent to which pseudoscience in education may or may not appear. For this purpose, I focused …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 11. 2014
Zveřejnit od: 28. 11. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Skoupá, Markéta. Reflexe a kritika působení pseudovědy ve výchově a vzdělávání. Brno, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.11.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 11. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Waldorfská pedagogika - způsob alternativního vyučování
Marta Gemperlová -
Waldorfská pedagogika jako zdroj námětů a metodických postupů pro výuku na 1. stupni ZŠ
Lenka Kvapilová -
Waldorfská pedagogika očima rodičů
Andrea MAČALÍKOVÁ -
Waldorfská pedagogika v současném primárním vzdělávání
Petra MICHÁLKOVÁ -
Waldorfská pedagogika- mýty a fakta
Lucie KRAUSOVÁ -
Alternativní školy a reformní pedagogika Václava Příhody
Renáta Straková -
Waldorfská pedagogika realizovaná v současné mateřské škole
Eva TEICHMANOVÁ -
Montessori pedagogika v předškolním vzdělávání jako jedna z možností volby pro dítě
Lucie MALÁ