Informovanost učitelů základních škol o syndromu ADHD – Jana Matušíková
Jana Matušíková
Bachelor's thesis
Informovanost učitelů základních škol o syndromu ADHD
Primary School Teachers' Awareness of Syndrome ADHD
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na informovanost učitelů základních škol o syndromu ADHD. V první části práce jsou vymezena teoretická východiska spojená se specifiky ADHD, a to jak v rovině obecné, tak i v kontextu vzdělávání jedince s tímto postižením. Stejně tak je však kladen důraz na vymezení učitelské profese, a to s akcentem na učitelovy kompetence a další profesní růst. Empirická část si …moreAbstract:
This bachelor thesis' focus is on primary school teachers' awareness of ADHD syndrome. The first part of the thesis contains theoretical basis connected to ADHD specifications in both the general level and the context to teaching an individual with this disability. At the same time there is an emphasis on defining a teaching profession with an accent on a teacher's competence and on future professional …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Magdalena Hanková
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Matušíková, Jana. Informovanost učitelů základních škol o syndromu ADHD . Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáka s epilepsií v základní škole
Zuzana Vašulková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková