Ing. Petr Cichra

Bachelor's thesis

Využití sociální koncepce při rozvoji rodinného penzionu

Use of social concept in the development of family guest house
Abstract:
Práce je zaměřena na získání nových zákazníků a zvýšení tržního podílu pro konkrétní nově vzniklý rodinný penzion návrhem vhodné strategie, do které budou implementovány prvky sociální marketingové koncepce. Analýzou prostředí, trhu a segmentací zákazníků následně sestavit marketingový a komunikační mix, jejichž prioritou bude zákazníkem vnímaná hodnota.
Abstract:
The work is focused on acquiring new customers and increase market share for a particular newly established family run guest house design appropriate strategies to be implemented elements of social marketing concepts. Environment analysis, market and customer segmentation followed up a marketing and communication mix, whose priority is customer perceived value.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2014
  • Supervisor: Ing. Klára Mrkosová
  • Reader: Ing. Milan Polák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting