Využití sociální koncepce při rozvoji rodinného penzionu – Ing. Petr Cichra
Ing. Petr Cichra
Bachelor's thesis
Využití sociální koncepce při rozvoji rodinného penzionu
Use of social concept in the development of family guest house
Abstract:
Práce je zaměřena na získání nových zákazníků a zvýšení tržního podílu pro konkrétní nově vzniklý rodinný penzion návrhem vhodné strategie, do které budou implementovány prvky sociální marketingové koncepce. Analýzou prostředí, trhu a segmentací zákazníků následně sestavit marketingový a komunikační mix, jejichž prioritou bude zákazníkem vnímaná hodnota.Abstract:
The work is focused on acquiring new customers and increase market share for a particular newly established family run guest house design appropriate strategies to be implemented elements of social marketing concepts. Environment analysis, market and customer segmentation followed up a marketing and communication mix, whose priority is customer perceived value.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 4. 2014
Identifier:
https://is.sting.cz/th/istl5/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2014
- Supervisor: Ing. Klára Mrkosová
- Reader: Ing. Milan Polák
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Theses on a related topic
-
Návrh marketingové koncepce firmy pro komunikaci na sociálních sítích
Diana Kolovratníková -
Koncepce rozvoje sportovního areálu SC Ostrava
Daniel FILO -
Koncepce rozvoje sportovního oddílu Mažoretky TOM Krokodýl Ostrava
Jiří SZÜCS -
Koncepce rozvoje fotbalového klubu TJ Spálov, z. s.
David TRNEČKA -
Koncepce rebrandingu obchodní značky a její zavádění ve vybrané firmě
Patrícia Dubovská -
Use of agile marketing and social media to enhance website traffic volume and social networks account frequency exposure for SME's
Maria Ravoeva -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Barbora Perglová