The role of digital and social media marketing in consumer behaviour – Mgr. Alina Koltykova
Mgr. Alina Koltykova
Diplomová práce
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Anotace:
Tato diplomová práce je věnována tématu digitálních a sociálních médií, které se používají k marketingové propagaci a které ovlivňují spotřebitelské chování. Teoretická část práce je zaměřena na sběr klíčových informací týkajících se problematiky spotřebitelského chování (z ekonomického a marketingového hlediska), rozhodnutí o koupi, faktorů, které toto rozhodnutí ovlivňují, a typologie spotřebitelů …víceAbstract:
This thesis is dedicated to the topic of digital and social media, which are used for promotion and which influence consumer behaviour. The theoretical part of the work is aimed at collecting key information related to the problems of consumer behaviour (from an economic and marketing point of view), the purchase decision, the factors that influence this decision, and the typology of consumers. Digital …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/eljqn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2023
- Vedoucí: MSc Mirela Moldoveanu
- Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Tendence chování spotřebitelů při nákupu vybraného zboží
Kristina Hálková -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Udržitelné chování českých spotřebitelů v oblasti bydlení
Martin Rybár -
Vyhodnocení nákupního chování spotřebitelů u konkrétních produktů
Jiří Smejkal -
Chování spotřebitelů ve sdílené ekonomice v kontextu rozvoje cestovního ruchu
Iveta Šulcová -
Nákupní chování spotřebitelů generace Y v odvětví maloobchodu
Tereza Zíková -
Zahraniční sociokulturní prvky v reklamě a jejich vliv na chování spotřebitelů
Pascal Gerhardt -
Vliv rozsahu poskytovaného sortimentu potravin maloobchodních jednotek na nákupní chování spotřebitelů s potravinovými alergiemi
Petra Jarolímková