Mgr. Alina Koltykova

Master's thesis

The role of digital and social media marketing in consumer behaviour

The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Anotácia:
Tato diplomová práce je věnována tématu digitálních a sociálních médií, které se používají k marketingové propagaci a které ovlivňují spotřebitelské chování. Teoretická část práce je zaměřena na sběr klíčových informací týkajících se problematiky spotřebitelského chování (z ekonomického a marketingového hlediska), rozhodnutí o koupi, faktorů, které toto rozhodnutí ovlivňují, a typologie spotřebitelů …viac
Abstract:
This thesis is dedicated to the topic of digital and social media, which are used for promotion and which influence consumer behaviour. The theoretical part of the work is aimed at collecting key information related to the problems of consumer behaviour (from an economic and marketing point of view), the purchase decision, the factors that influence this decision, and the typology of consumers. Digital …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2023
  • Vedúci: MSc Mirela Moldoveanu
  • Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní