Značka BIO pohledem spotřebitelů ve Středočeském kraji – Bc. Martina Novotná
Bc. Martina Novotná
Diplomová práce
Značka BIO pohledem spotřebitelů ve Středočeském kraji
Brand BIO of customer perspective in Central Bohemian Region
Anotace:
Cílem diplomové práce je zjistit nákupní chování spotřebitele ve Středočeském kraji s ohledem na bio produkty. V rámci práce byly definovány pojmy jako marketing, spotřebitelské chování, bio produkty, značka kvality, aj. Za pomocí dotazníkového šetření se zjišťovaly faktory ovlivňující chování spotřebitele k bio produktům a potravinám. Výsledky byly porovnány s jinými výzkum na dané téma. Vše je zakončené …víceAbstract:
The aim of thesis is to define customer behaviour in Central Bohemian Region with focused on BIO products. In terms of the thesis are analyze concepts such as marketing, consumer behavior, bio products, quality labels, etc. Through the questionnaire survey, factors influencing consumer behavior towards bio-products and foodstuffs were identified. The results were compared with other research on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Consumer behavior of luxury watch buyers in the pre-purchase phase of the customer journey in Germany
Martina Möstl -
Customer journey studentů na stážích v České televizi
Šárka Hrůzová -
Importance of Online & Offline Touch Points within the Customer Journey
Natia Manjgaladze -
Online recenze a jejich účinky na spotřebitelské chování
Ivana Dubišarová -
Identifikace postojů zákazníků ke značce BIO - produkt ekologického zemědělství
Zuzana Pyšová -
Vliv bio-labelu na spotřebitelské hodnocení produktu
Klára Volemanová -
Identifikace postojů zákazníků ke značce BIO - produkt ekologického zemědělství
Zuzana Pyšová -
Vliv bio-labelu na spotřebitelské hodnocení produktu
Klára Volemanová
Název
Vložil
Vloženo
Práva