Alena Farková

Master's thesis

Digital Communication Strategy for Tassimo Brand

Strategie digitální komunikace značky Tassimo
Abstract:
Diplomová prace studuje studuje téma online kommunikace v České Republice a zkoumá online komunikaci značky Tassimo. Teoretická část je zaměřena na online kommunikaci a studii různých komunikačních kanalů. V jedné sekci je pozornost soustředěna zejména na výhody jednotlivých komunikačních kanalů a možnosti vyhodnocení effectivity komunikace přes různé komunikační kanály. V další sekci této časti je …more
Abstract:
Costumer communication uses different methods for interacting with the customers and sharing the brand message with them ranging from mass advertising, such as television commercials and print, to personal selling in the stores. Thanks to the significant technological improvements at the turn of the millennium new ways of communication became available, especially thanks to the introduction of the …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 1. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 9. 2013
  • Supervisor: Markéta Lhotáková
  • Reader: Renata Houzarová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/39127