Digital Communication Strategy for Tassimo Brand – Alena Farková
Alena Farková
Master's thesis
Digital Communication Strategy for Tassimo Brand
Strategie digitální komunikace značky Tassimo
Abstract:
Diplomová prace studuje studuje téma online kommunikace v České Republice a zkoumá online komunikaci značky Tassimo. Teoretická část je zaměřena na online kommunikaci a studii různých komunikačních kanalů. V jedné sekci je pozornost soustředěna zejména na výhody jednotlivých komunikačních kanalů a možnosti vyhodnocení effectivity komunikace přes různé komunikační kanály. V další sekci této časti je …moreAbstract:
Costumer communication uses different methods for interacting with the customers and sharing the brand message with them ranging from mass advertising, such as television commercials and print, to personal selling in the stores. Thanks to the significant technological improvements at the turn of the millennium new ways of communication became available, especially thanks to the introduction of the …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 1. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39127
Thesis defence
- Date of defence: 10. 9. 2013
- Supervisor: Markéta Lhotáková
- Reader: Renata Houzarová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39127
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / International Management
Theses on a related topic
-
Strategická analýza společnosti Mondelez Czech Republic, s.r.o.
Petr Skalný -
Finanční analýza společnosti Mondelez Czech Republic s. r. o
Soňa Stojebová -
Finančná analýza firmy Mondelez Czech Republic s.r.o.
Dominika Kopčáková -
Strategická a finačná analýza firmy Mondelez Czech Republic s. r. o.
Dominika Gerberyová -
Psychologické a výběrové testy v rámci Assessment centra společnosti Mondelez Czech Republic s.r.o.
Petra Bayerová -
Online marketing communication of leadership development company
Markéta Langášová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketing communication of non-profit organizations with focus on cancer awareness
Jana Sklenářová