Analýza aktivit firmy Polpur s.r.o. na zahraničních trzích a návrh optimalizace vstupu na nové trhy – Marek Sýkora
Marek Sýkora
Bakalářská práce
Analýza aktivit firmy Polpur s.r.o. na zahraničních trzích a návrh optimalizace vstupu na nové trhy
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá rozborem aktivit firmy Polpur s.r.o. (firma vyrábí nástroje na broušení a leštění především ve sklářském a bižuterním průmyslu) na zahraničních trzích a dále pak návrhem jak optimalizovat vstup na nové trhy. V první části je představena firma, její historie, portfolio produktů a také to jak se firma prezentuje. Dále je za pomoci SWOT analýzy zhodnocena pozice firmy na …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of the activities of the company Polpur s.r.o. (company produces tools for grinding and polishing, primarily in the glass and jewellery industry) on foreign markets and recommendation how to optimize entering new markets. In the first part is presented the company, its history, the portfolio of products and also how is company presented. Furthermore, with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 1. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25349
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2011
- Vedoucí: Miroslava Zamykalová
- Oponent: Ivana Hudečková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25349
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets
Liudmila Fomenko -
Business strategy for a company entering foreign markets
Zhanara Osmonova -
Foreign Direct Investments as a Tool for Foreign Market Penetration
Darijan Chupevski -
Foreign cultural features in advertisement and their impact on the major society consumers’ behavior
Sergey Ioch -
Formy vstupu podniků na zahraniční trhy se zaměřením na franchising
Anna Kadlecová -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis -
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník -
Internacionalizace rodinných podniků: Faktory a formy vstupu na zahraniční trhy
Marco Hahn