Analýza aktivit firmy Polpur s.r.o. na zahraničních trzích a návrh optimalizace vstupu na nové trhy – Marek Sýkora
Marek Sýkora
Bachelor's thesis
Analýza aktivit firmy Polpur s.r.o. na zahraničních trzích a návrh optimalizace vstupu na nové trhy
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá rozborem aktivit firmy Polpur s.r.o. (firma vyrábí nástroje na broušení a leštění především ve sklářském a bižuterním průmyslu) na zahraničních trzích a dále pak návrhem jak optimalizovat vstup na nové trhy. V první části je představena firma, její historie, portfolio produktů a také to jak se firma prezentuje. Dále je za pomoci SWOT analýzy zhodnocena pozice firmy na …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of the activities of the company Polpur s.r.o. (company produces tools for grinding and polishing, primarily in the glass and jewellery industry) on foreign markets and recommendation how to optimize entering new markets. In the first part is presented the company, its history, the portfolio of products and also how is company presented. Furthermore, with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 1. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25349
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2011
- Supervisor: Miroslava Zamykalová
- Reader: Ivana Hudečková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SÝKORA, Marek. \textit{Analýza aktivit firmy Polpur s.r.o. na zahraničních trzích a~návrh optimalizace vstupu na nové trhy}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2011. Available from: https://theses.cz/id/iq4z43/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25349
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets
Liudmila Fomenko -
Business strategy for a company entering foreign markets
Zhanara Osmonova -
Foreign Direct Investments as a Tool for Foreign Market Penetration
Darijan Chupevski -
Foreign cultural features in advertisement and their impact on the major society consumers’ behavior
Sergey Ioch -
Formy vstupu podniků na zahraniční trhy se zaměřením na franchising
Anna Kadlecová -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis -
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník -
Internacionalizace rodinných podniků: Faktory a formy vstupu na zahraniční trhy
Marco Hahn