Strategie učitelů ve výuce českého jazyka na 1. stupni inkluzivní ZŠ – Bc. Jitka Janů
Bc. Jitka Janů
Master's thesis
Strategie učitelů ve výuce českého jazyka na 1. stupni inkluzivní ZŠ
Strategies of teachers teaching the Czech language at inclusive primary school
Abstract:
Diplomová práce „Strategie učitelů ve výuce českého jazyka na 1. stupni inkluzivní ZŠ“ se zabývá problematikou vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami z hlediska učitele a jeho užívaných postupů při výuce českého jazyka. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je teoretická a pojednává o výuce českého jazyka na 1. stupni ZŠ, jejích úkolech, cílech, používaných metodách a prostředcích …moreAbstract:
The master thesis “Strategies of teachers teaching the Czech language at inclusive primary school” deals with problem of education the pupils with special educational needs from the teachers’ point of view. The thesis also deals with teachers’ ways of teaching the Czech language. It is divided into two main parts. First part is theoretical and deals with the Czech language teaching at primary school …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 12. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/jj46s/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 1. 2017
- Supervisor: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
- Reader: Mgr. Petr Najvar, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA