Reklama a spotřebitelské chování na japonském trhu – Michaela VEČEŘOVÁ
Michaela VEČEŘOVÁ
Bakalářská práce
Reklama a spotřebitelské chování na japonském trhu
Advertisement and Consumer Behaviour on the Japanese Market
Anotace:
Ve své bakalářské práci se zabývám reklamou a sociálními a kulturními faktory na japonském trhu. Práce je rozdělena na dvě části. V první teoretické části je věnována pozornost oblasti mezinárodního marketingu, reklamy a nákupního chování spotřebitele. Praktická část obsahuje informace o Japonsku a všeobecné kulturní poznatky. Dále analyzuje prostředí reklamy v dané zemi. Cílem této bakalářské práce …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with advertising and social and cultural factors on the Japanese market. Thesis is divided into two parts. In the theoretical part the attention is focused on the area of international marketing, advertising and customer behaviour. The practical part contains information about Japan and general cultural knowledge. Moreover, the Japanese advertising environment is analysed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Zveřejnit od: 27. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VEČEŘOVÁ, Michaela. Reklama a spotřebitelské chování na japonském trhu. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Kulturní faktory v mezinárodních vztazích. Případová studie Rusko a USA
Petr Kakaš -
Rozdíly v nákupním chování francouzských a španělských spotřebitelů v segmentu dámského spodního prádla a jejich aplikace v marketingové strategii
Jitka Brancuzská -
Faktory ovlivňující produktivitu práce v interkulturním prostředí
Janna Lédlová -
Míra korupce a ekonomická výkonnost v Evropské unii v letech 2012 - 2022
Martin Krátký -
Image v marketingu z pohledu psychologie
Cristina Burlac -
Vliv influencer marketingu na nákupní chování generace Z
Adéla Letfusová -
Vliv influencer marketingu na nákupní rozhodování spotřebitele
Lucie Hamrlová -
Trendy ve fashion marketingu a jejich vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
Pavlína Votočková