Michaela VEČEŘOVÁ

Bakalářská práce

Reklama a spotřebitelské chování na japonském trhu

Advertisement and Consumer Behaviour on the Japanese Market
Anotace:
Ve své bakalářské práci se zabývám reklamou a sociálními a kulturními faktory na japonském trhu. Práce je rozdělena na dvě části. V první teoretické části je věnována pozornost oblasti mezinárodního marketingu, reklamy a nákupního chování spotřebitele. Praktická část obsahuje informace o Japonsku a všeobecné kulturní poznatky. Dále analyzuje prostředí reklamy v dané zemi. Cílem této bakalářské práce …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with advertising and social and cultural factors on the Japanese market. Thesis is divided into two parts. In the theoretical part the attention is focused on the area of international marketing, advertising and customer behaviour. The practical part contains information about Japan and general cultural knowledge. Moreover, the Japanese advertising environment is analysed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Zveřejnit od: 27. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VEČEŘOVÁ, Michaela. Reklama a spotřebitelské chování na japonském trhu. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe