Maryia Bashkardzina

Bakalářská práce

Marketing prostřednictvím Instagram influencerů: vliv počtu sledujících a divergence produktu na postoj ke značce

Marketing through Instagram influencers: the impact of follower count and product divergence on brand attitude
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjištění, jak marketing přes influencery na Instagramu může působit na značku a povědomí o značce, které bude vhodné a adaptované pro český trh. Ke splnění cíle povede kritické zkoumání a potvrzení nebo vyvracení stanovených hypotéz. Praktickým cílem bakalářské práce je aplikovat navrženou metodiku, jak marketing prostřednictvím influencerů funguje, nabídnout doporučení pro …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to find out how marketing through influencers on Instagram can influence brand and brand awareness that will be suitable and adapted for the Czech market. To achieve the objective, critical examination and confirmation or refutation of the hypotheses set will lead to the achievement of the objective. The practical aim of the bachelor thesis is to apply the proposed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 8. 2022
  • Vedoucí: Anton Shavshukov
  • Oponent: Lucie Sára Závodná

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/87662