Distribuční strategie malého-středního vinařství – Jaroslav Mužík, MBA
Jaroslav Mužík, MBA
Bakalářská práce
Distribuční strategie malého-středního vinařství
Distribution strategy of small and medium wineries
Anotace:
Nákup přes internet se mezi českými zákazníky těší stále větší oblibě, přičemž uzavření kamenných obchodů způsobené pandemií Covid-19 tento trend ještě urychluje. Tato bakalářská práce popisuje vývoj, současný stav a trendy nejběžnějších nástrojů internetové komunikace optikou možných distribučních strategií malých a středních vinařství. Kvalitativní výzkum souboru 192 malých a středních vinařství …víceAbstract:
Internet shopping is getting more and more popular among Czech customers. Closing of brick-and-mortar shops caused by the Covid-19 pandemic has even fastened the trend. This bachelor´s thesis describes the development, current state and trends of most common marketing communications tools from the perspective of available distribution strategies of small and medium wineries A qualitative research of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Mojmír Baroň, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Zahradnická fakultaMendelova univerzita v Brně
Zahradnická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Zahradnické inženýrství / Vinohradnictví a vinařství
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj Blu-ray trhu v ČR: Distribuční strategie a jejich dopad na adopci HD formátu
Anna Kopecká -
Hodnocení distribuční strategie ve vybraném podniku
Zuzana KŘÍŽKOVÁ -
Vývoj, produkce, marketingové a distribuční strategie MÚPI na Mall.tv
Mikuláš Mašek -
Strategie rozvoje firmy
Jiří Pospěch -
Adaptace distribuční strategie v mezinárodním prostředí
Petr Bulíř -
Koncepty práce s publikem jako součást distribuční strategie krátkometrážních studentských filmů
Michaela Babuková -
Analýza distribuční strategie
Lukáš Langer -
Distribuční strategie po otevření severní dálnice v ČR
Věra Jindrová