Jaroslav Mužík, MBA

Bakalářská práce

Distribuční strategie malého-středního vinařství

Distribution strategy of small and medium wineries
Anotace:
Nákup přes internet se mezi českými zákazníky těší stále větší oblibě, přičemž uzavření kamenných obchodů způsobené pandemií Covid-19 tento trend ještě urychluje. Tato bakalářská práce popisuje vývoj, současný stav a trendy nejběžnějších nástrojů internetové komunikace optikou možných distribučních strategií malých a středních vinařství. Kvalitativní výzkum souboru 192 malých a středních vinařství …více
Abstract:
Internet shopping is getting more and more popular among Czech customers. Closing of brick-and-mortar shops caused by the Covid-19 pandemic has even fastened the trend. This bachelor´s thesis describes the development, current state and trends of most common marketing communications tools from the perspective of available distribution strategies of small and medium wineries A qualitative research of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Mojmír Baroň, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Zahradnická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Zahradnická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Zahradnické inženýrství / Vinohradnictví a vinařství