Jaroslav Mužík, MBA

Bachelor's thesis

Distribuční strategie malého-středního vinařství

Distribution strategy of small and medium wineries
Abstract:
Nákup přes internet se mezi českými zákazníky těší stále větší oblibě, přičemž uzavření kamenných obchodů způsobené pandemií Covid-19 tento trend ještě urychluje. Tato bakalářská práce popisuje vývoj, současný stav a trendy nejběžnějších nástrojů internetové komunikace optikou možných distribučních strategií malých a středních vinařství. Kvalitativní výzkum souboru 192 malých a středních vinařství …more
Abstract:
Internet shopping is getting more and more popular among Czech customers. Closing of brick-and-mortar shops caused by the Covid-19 pandemic has even fastened the trend. This bachelor´s thesis describes the development, current state and trends of most common marketing communications tools from the perspective of available distribution strategies of small and medium wineries A qualitative research of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Mojmír Baroň, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Zahradnická fakulta