Consumer Behavior Analysis on the Cosmetic Salons Market – Kira Karataeva
Kira Karataeva
Bakalářská práce
Consumer Behavior Analysis on the Cosmetic Salons Market
Consumer Behavior Analysis on the Cosmetic Salons Market
Anotace:
Hlavním cílem dané práce bylo identifikovat, zhodnotit a porovnat nákupní chování spotřebitelů na trhu kosmetických salonů v Ruské Federace a České Republice. Dílčím cílem práce bylo zjistit, jaké faktory ovlivňují rozdíly v chování spotřebitelů kosmetických služeb nejvíce. Analýza byla provedena pomocí kvantitativního výzkumu. Data byla získána prostřednictvím elektronického dotazování, formou dotazníku …víceAbstract:
The main objective of this thesis was to identify, evaluate and compare the consumer buying behaviour on the market of cosmetic salons in the Russian Federation and in the Czech Republic. The secondary goal of the work was to find out which factors influence the differences in the behaviour of consumers mostly. The analysis was carried out using quantitative research. The data was obtained with electronic …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/138641
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2019
- Vedoucí: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Markéta Zajarošová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské chování a marketing
Kateřina Cibochová -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Ester Turi Nagyová -
Influencer marketing - cross-cultural study
Tuan Vu Dao -
Marketing ve virtuálním prostředí a jeho vliv na spotřebitelské chování hráčů
Matěj Schamberger -
Marketing firmy z pohledu behaviorální ekonomie
Kateřina Písaříková -
Marketing podle trendů spotřebitelského chování
Adam Šrámek