Online marketingová strategie hotelu Vienna House Diplomat – Markéta Burešová
Markéta Burešová
Diplomová práce
Online marketingová strategie hotelu Vienna House Diplomat
Analysis of the online marketing strategy of Vienna House Diplomat
Anotace:
Předmětem diplomové práce je online strategie konkrétního hotelu se zaměřením na analýzu webové stránky jakožto hlavního komunikačního kanálu. Hlavním cílem práce bylo zanalyzovat webovou stránku z hlediska uživatelské přívětivosti a viditelnosti ve vyhledávačích. V úvodních kapitolách došlo k vymezení online marketingu a jeho specifik v cestovním ruchu, byl také představen online komunikační mix a …víceAbstract:
The subject of this thesis is the online strategy of a particular hotel with a focus on the analysis of the website as the main communication channel. The main aim of the thesis was to analyze the website in terms of user friendliness and visibility in search engines. In the introductory chapters, the definition of online marketing and its specifics in tourism was defined, as well as an online communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79308
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2020
- Vedoucí: Martin Vaško
- Oponent: Zuzana Kvítková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79308
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Využití online marketingu v prostředí čínského trhu
Petra Kotalová -
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Linda Valešová -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Specifika internetového marketingu na ruském trhu
Stanislav Chernutskiy -
Efektivnost online marketingových nástrojů ve vztahu k návštěvnosti a konverzi na e-shopu
Luboš Vnenk -
Dopady krize způsobené Covid-19 na podnikání v cestovním ruchu v ČR
Petr Trnka -
Nové trendy v podnikání v cestovním ruchu
Pátková Pátková -
Programy pro zmírnění pandemické situace v podnikání v cestovním ruchu ve vybraných zemích
Nella Vavrčíková