Ozgun Ucar
Diplomová práce
Marketing in Economic Crisis
Marketing in Economic Crisis
Abstract:
This study aims to understand the role of marketing during and after economic downturn. And it’s searching an answer for the questions such as „What are the key marketing strategies to survive in recession?“, „How does recession impact companies Marketing Strategies?“, „What are the Marketing Strategies in recovery period to enable growth?“
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2009
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM91
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 1. 2010
- Vedoucí: Karel Lacina
- Oponent: Tomáš Kala
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management