Michal Gerčák

Bachelor's thesis

Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu

Supporting and increasing competitiveness of the company using Promotional mix
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na zvýšení a podporu konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu. V teoretické části je popsána terminologie a vybrané analytické nástroje. Praktická část obsahuje charakteristiku podniku a aplikuje poznatky z teoretické části práce na firmu Footshop. Součástí praktické části práce je i návrh doporučení, která by měla pomoci zvýšit konkurenceschopnost …more
Abstract:
This bachelor thesis is focused on supporting and increasing competitiveness of the company using promotional mix. The theoretical part describes the terminology and selected analytical tools. The practical part includes characteristics of the company and applies the knowledge from theoretical part of the thesis to the Footshop company. Suggestion of recommendations, which should help increase the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2021
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: Ing. Petra Jílková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní