Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu – Michal Gerčák
Michal Gerčák
Bachelor's thesis
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Supporting and increasing competitiveness of the company using Promotional mix
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na zvýšení a podporu konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu. V teoretické části je popsána terminologie a vybrané analytické nástroje. Praktická část obsahuje charakteristiku podniku a aplikuje poznatky z teoretické části práce na firmu Footshop. Součástí praktické části práce je i návrh doporučení, která by měla pomoci zvýšit konkurenceschopnost …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on supporting and increasing competitiveness of the company using promotional mix. The theoretical part describes the terminology and selected analytical tools. The practical part includes characteristics of the company and applies the knowledge from theoretical part of the thesis to the Footshop company. Suggestion of recommendations, which should help increase the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/xchw4/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2021
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GERČÁK, Michal. \textit{Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2021. Available from: https://theses.cz/id/iqu7ze/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace a tvorba konkrétního marketingového plánu v umělecké činnosti
Thuy Luu Thanh -
Návrh efektivní marketingové komunikace pro vybraný podnikatelský subjekt
Renata Nečesánková -
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Nikola Kyllarová -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Marketingové komunikace českých sportovních značek
Štěpánka Potočková -
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Michael Nitsche -
Analýza stávající marketingové komunikace vybraného podniku
Kristýna Řondíková -
Návrh marketingové komunikace při uvádění nového produktu na trh
Šárka Kniežová