Jana JERSÁKOVÁ

Bachelor's thesis

Propagace v ruských médiích. Její historie,funkce, typy reklamy a jejich psychologické působení.

The propagation in the Russian media, itos history, function, types of advertising and itos psychological effect.
Abstract:
Cílem napsání mojí bakalářské práce je určení reklamy a také její pozice v moderním světě, především tedy v Rusku. Také bych chtěla ve svojí práci dokázat, že reklama má v našem náročném světě velký vliv na ekonomické procesy. Záměrem bylo zjistit, jak je reklama užitečná pro řízení podnikatelské činnosti, a to prostřednictvím vlivu na psychologickou stránku lidí, jak ovlivňuje ekonomické procesy na …more
Abstract:
Das Ziel meiner Bachelorarbeit besteht in der Feststellung von Werbung und ihre Stellung in den (post)modernen Welt, vor allem in Russland. Ein wichtiges Ziel meiner Arbeit ist es zu beweisen, dass die Werbung in unserer komplizierten Welt die wirtschaftlichen Prozesse beeinflusst. Wir möchten auch herausfinden, wie wichtig die Werbung für die Unternehmen ist. Hier wirkt die Werbung auf der psychologischen …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2013
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Jaroslava Celerová, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

JERSÁKOVÁ, Jana. Propagace v ruských médiích. Její historie,funkce, typy reklamy a jejich psychologické působení.. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta