Propagace v ruských médiích. Její historie,funkce, typy reklamy a jejich psychologické působení. – Jana JERSÁKOVÁ
Jana JERSÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Propagace v ruských médiích. Její historie,funkce, typy reklamy a jejich psychologické působení.
The propagation in the Russian media, itos history, function, types of advertising and itos psychological effect.
Abstract:
Cílem napsání mojí bakalářské práce je určení reklamy a také její pozice v moderním světě, především tedy v Rusku. Také bych chtěla ve svojí práci dokázat, že reklama má v našem náročném světě velký vliv na ekonomické procesy. Záměrem bylo zjistit, jak je reklama užitečná pro řízení podnikatelské činnosti, a to prostřednictvím vlivu na psychologickou stránku lidí, jak ovlivňuje ekonomické procesy na …moreAbstract:
Das Ziel meiner Bachelorarbeit besteht in der Feststellung von Werbung und ihre Stellung in den (post)modernen Welt, vor allem in Russland. Ein wichtiges Ziel meiner Arbeit ist es zu beweisen, dass die Werbung in unserer komplizierten Welt die wirtschaftlichen Prozesse beeinflusst. Wir möchten auch herausfinden, wie wichtig die Werbung für die Unternehmen ist. Hier wirkt die Werbung auf der psychologischen …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2013
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Jaroslava Celerová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JERSÁKOVÁ, Jana. \textit{Propagace v ruských médiích. Její historie,funkce, typy reklamy a jejich psychologické působení.}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2013. Available from: https://theses.cz/id/ir8n70/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
JERSÁKOVÁ, Jana. Propagace v ruských médiích. Její historie,funkce, typy reklamy a jejich psychologické působení.. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Philology / Business Russian
Theses on a related topic
-
Projekt reklamní kampaně pro vybraný produkt podnik
Roman Pop -
Projekt reklamní kampaně pro vybraný produkt podniku
Bernar Aminov -
Firma v konkurenčním prostředí
Kateřina Francová -
Nekonformita zboží založená na podezření dle Úmluvy OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží (CISG)
Anna Kretková -
Nároky kupujícího z vad zboží dle Úmluvy OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží
Jan Krišica -
Porovnání stávající železniční přepravy zboží ve standardních železničních vozech s přepravou zboží ve vybrané intermodální přepravní jednotce na vybrané trase
David Lauermann -
Dozor státu nad pohybem zboží v rámci zahraničního a intrakomunitárního obchodu se zaměřením na celní hodnotu zboží
Petr Pudlo -
Vady zboží v režimu Úmluvy OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží
Václav Javora