Nákupní a prodejní strategie firmy ALPINE PRO STORES, s. r. o. – Jana ZIEGLEROVÁ
Jana ZIEGLEROVÁ
Bachelor's thesis
Nákupní a prodejní strategie firmy ALPINE PRO STORES, s. r. o.
Buying and Selling Strategy of the Company ALPINE PRO STORES, s. r. o.
Abstract:
Téma bakalářské práce je nákupní a prodejní strategie vybrané firmy. Ve své bakalářské práci jsem se zabývala především analýzou procesu nákupu a prodeje zboží ve firmě ALPINE PRO STORES, s. r. o. Tato práce se skládá ze dvou částí. První část je teoretická a vysvětluje základní pojmy podle odborné literatury. Praktická část řeší problematiku, která se týká nákupu zboží, pohybu zboží a dokladů od výrobce …moreAbstract:
The topic of the bachelor thesis is Buying and Selling Strategy of a Chosen Company. I was mostly interested in the analysis of the process of purchasing and sales strategy in the company ALPINE PRO STORES, ltd. The work consists of two parts. The first one is theoretical and explains the basic terminology. The practical part is about issues concerning purchasing of goods, goods and invoices shipping …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. Ing. Petr Cimler, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZIEGLEROVÁ, Jana. Nákupní a prodejní strategie firmy ALPINE PRO STORES, s. r. o.. Plzeň, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Online marketingové nástroje
Jiří Váchal -
Marketingové nástroje zvyšující doporučování značky dentálními hygienistkami
Sára Fliegerová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Marketingové nástroje specifické produktové kategorie
Veronika Vajnerová -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK
Jiří Šíma -
Online marketingové nástroje a jejich efektivita
Tomáš Lesný -
Marketing jako nástroj k integraci umění a široké veřejnosti s důrazem na prodej a nákup uměleckých děl
Adéla Petříčková -
E-shop pro nákup a prodej učebnic v Laravel
Patrik Šmátrala