Nákupní a prodejní strategie firmy ALPINE PRO STORES, s. r. o. – Jana ZIEGLEROVÁ
Jana ZIEGLEROVÁ
Bakalářská práce
Nákupní a prodejní strategie firmy ALPINE PRO STORES, s. r. o.
Buying and Selling Strategy of the Company ALPINE PRO STORES, s. r. o.
Anotace:
Téma bakalářské práce je nákupní a prodejní strategie vybrané firmy. Ve své bakalářské práci jsem se zabývala především analýzou procesu nákupu a prodeje zboží ve firmě ALPINE PRO STORES, s. r. o. Tato práce se skládá ze dvou částí. První část je teoretická a vysvětluje základní pojmy podle odborné literatury. Praktická část řeší problematiku, která se týká nákupu zboží, pohybu zboží a dokladů od výrobce …víceAbstract:
The topic of the bachelor thesis is Buying and Selling Strategy of a Chosen Company. I was mostly interested in the analysis of the process of purchasing and sales strategy in the company ALPINE PRO STORES, ltd. The work consists of two parts. The first one is theoretical and explains the basic terminology. The practical part is about issues concerning purchasing of goods, goods and invoices shipping …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Petr Cimler, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZIEGLEROVÁ, Jana. Nákupní a prodejní strategie firmy ALPINE PRO STORES, s. r. o.. Plzeň, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingové nástroje
Jiří Váchal -
Marketingové nástroje zvyšující doporučování značky dentálními hygienistkami
Sára Fliegerová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Marketingové nástroje specifické produktové kategorie
Veronika Vajnerová -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK
Jiří Šíma -
Online marketingové nástroje a jejich efektivita
Tomáš Lesný -
Marketing jako nástroj k integraci umění a široké veřejnosti s důrazem na prodej a nákup uměleckých děl
Adéla Petříčková -
E-shop pro nákup a prodej učebnic v Laravel
Patrik Šmátrala