Válka proti šílenství kulturní studie o video kampaních "pověd omí o nemoci" na svépomocných webových stránkách – Yael Ben-Horin
Yael Ben-Horin
Bachelor's thesis
Válka proti šílenství kulturní studie o video kampaních "pověd omí o nemoci" na svépomocných webových stránkách
The War against Madness
Anotácia:
Ve své práci se chci pokusit prozkoumat roli webových kampaní 'povědomí o nemoci' při distribuci psychiatrického/psychologického étosu a jeho využívání při výkladu určitých oblastí chování, emocionálních stavů a sociálních fenoménů. Mé podklady budou zahrnovat i seznam demonstrativních videí nashromážděných na různých svépomocných webových stránkách, jež budu analyzovat za účelem prokázání signifikantních …viacAbstract:
In my study I would like to examine the role of 'disease awareness' campaigns on the web in distributing the psychiatric/psychological ethos and applying it to explain a range of behaviors, emotional states and social phenomena. My data will include a body of explanatory videos collected from different self-help websites, which will be analyzed in order to point at salient audiovisual features and …viacKľúčové slová
šílenstvíKľúčové slová
mentální poruchaKľúčové slová
diagnózaKľúčové slová
psychiatrieKľúčové slová
psychologieKľúčové slová
patologizaceKľúčové slová
svépomocné webové stránkyKľúčové slová
kultura svépomociKľúčové slová
propagandaKľúčové slová
medikalizaceObhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 9. 2012
- Vedúci: Vít JANEČEK
- Oponent: Helena BENDOVÁ
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické b) bezúplatným rozšiřováním originálu Školního díla nebo jeho rozmnoženin pořízených podle písm. a) d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a) e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele). In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form b) by disseminating the original of the University Work free of charge or copying it as described in a) hereof d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBachelor programme / odbor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Audiovizuální studia
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační kampaň O2 Slovakia na podporu povědomí o listopadu 89
Mária Andršová -
Návrh marketingové kampaně pro zvýšení povědomí o značce
Hanačíková Hanačíková -
Návrh na zvýšení povědomí o Mysliveckém spolku Jevišovice
Novotná Novotná -
Povědomí o dark patterns a jejich vliv na nákupní záměry spotřebitelů v České republice
Esther Bimpongmaa Oppong -
Marketingová komunikační kampaň firmy Hunat na posílení povědomí o produktu Crystal Touch na českém trhu
Veronika Brixi -
Využití sociální práce při práci s lidmi s poruchami příjmu potravy
Veronika Süssová