Dominik Dlouhý

Master's thesis

Neloajalita spotřebitelů v FMCG sektoru

Disloyalty of Consumers in the FMCG Sector
Abstract:
Diplomová práce se zabývá neloajalitou spotřebitelů v FMCG sektoru, která z jiného úhlu pohledu představuje příležitost na trhu. První část práce představuje a diskutuje problematiku zákaznické neloajality, její propojení s rychloobrátkovým trhem, pružnějším rozhodovacím procesem u spotřebního chování a jednotlivými marketingovými přístupy firem. Druhá část navazuje na teoretický základ právě třemi …more
Abstract:
The Master's thesis focuses on consumer disloyalty in the FMCG sector, which represents a market opportunity from a different perspective. The first part of the thesis introduces and discusses the issue of consumer disloyalty and its relationship with fast moving consumer goods, the more resilient decision-making process in consumer behaviour and the different marketing approaches of companies. The …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2024
  • Supervisor: Jan Koudelka
  • Reader: Tereza Matějová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93323