Dominika Bukovská
Master's thesis
PPC reklamní kampaně
PPC advertising campaign
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou placené reklamy ve vyhledávací a obsahové síti a její účinností pro zvolenou obchodní společnost. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část.Teoretická část práce, ve které je provedena literární rešerše dostupných pramenů, se věnuje oblasti internetového marketingu a internetové reklamy jakožto nezbytné součásti propagace téměř každé firmy v současné …moreAbstract:
This thesis deals with the creation of paid advertising in the search and content networks and its effectiveness for the chosen trading company. The thesis is divided into theoretical and practical part.The theoretical part of the work in which the literary research of the available resources is carried out is devoted to the field of internet marketing and Internet advertising as a necessary part of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Economics of Internet Advertising
Lucie Langmajerová -
Internet jako inzertní médium
Michaela Pařenicová -
Internet jako inzertní médium
Zdeněk Netolický -
Internet a reklama
David Zapletal -
Comparing the Language of Print and On-line Advertising
Kristýna Mráková -
Analýza zákazníků konkrétní firmy podle údajů Google Analytics
Milan Ludík -
Využití Google Analytics pro zlepšení výkonnosti internetového e-shopu
Matouš Bahník -
Kontextová reklama Google AdWords
Anna Procházková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights