Spokojnosť zákazníkov s nástrojmi marketingového mixu vo vybranej spoločnosti – Bc. Řepová Řepová
Bc. Řepová Řepová
Bakalářská práce
Spokojnosť zákazníkov s nástrojmi marketingového mixu vo vybranej spoločnosti
Customer satisfaction with marketing mix tools in the selected company
Abstract:
The aim of this thesis is to determine customer satisfaction with applied marketing mix tools in the selected company and to propose measures to increase this satisfaction. In the theoretical part will be introduced marketing, his tools and influences affecting on customer satisfaction. In the practical part will be introduced the selected company, his applied marketing mix and reaching out customers …víceAbstract:
Cieľom bakalárskej práce je zistenie spokojnosti zákazníkov s uplatňovanými nástrojmi marketingového mixu vo vybranej spoločnosti a navrhnutie opatrení k zvýšeniu tejto spokojnosti. V teoretickej časti bude predstavený marketing, jeho nástroje a vplyvy pôsobiace na spokojnosť zákazníkov. V praktickej časti bude charakterizovaná spoločnosť, jej uplatňovaný marketingový mix a oslovení zákazníci spoločnosti …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/x3yqu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŘEPOVÁ, Řepová. \textit{Spokojnosť zákazníkov s nástrojmi marketingového mixu vo vybranej spoločnosti}. Online. Bakalářská práce. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/isdyri/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Strategický marketing ako významný faktor úspešnosti podniku
Iveta Morihlatková -
Aplikácia marketingového mixu v kúpel'níctve
Andrej Blaha