Vanda Kotíková
Diplomová práce
Positioning značky Carla
Brand positioning Carla
Anotace:
Ve své diplomové práci " Positioning značky Carla" jsem se zaměřila na analýzu pozice značky Carla na českém trhu, ze které následně vycházelo mé doporučení v závěru práce. V teoretické části charakterizuji marketing a trendy marketingu v současnosti, popisuji jednotlivé složky marketingového mixu a SWOT analýzu. Druhá kapitola popisuje značku, její vývoj, historii, trendy a prvky. Ve třetí části teoretické …víceAbstract:
This diploma thesis called "Brand positioning Carla" is focused on the analysis of the position of the brand Carla on the Czech market. My recommendations are based on this analysis. The theoretical part describes current marketing and marketing trends, the components of the marketing mix and SWOT analysis. The second chapter describes the brand's development, history, trends and brand elements. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21044
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Josef Šmíd
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21044
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
MARKETING AND PROMOTIONAL STRATEGY OF NCELL IN NEPAL
Sagar Gautam -
Marketing communication: Advertising and Promotional Strategy of Bottlers’ Nepal Limited
Aarjana Khadka -
Integrated Marketing Communications of Milma
Aswathy Vattathottiyil Surendran -
Marketing communication activities of ESN CULS Prague
Liubov Khlebtcova -
Analýza a návrh marketingové komunikace pro Cukrárnu a Kavárnu Vločka
Natálie Vlčková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Analýza a zhodnocení marketingové strategie Stages Hotelu Prague, A Tribute Portfolio Hotel
Nicola Pospíšilová -
Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku
Jakub Halouzka