Bc. Marie Barotová

Bachelor's thesis

Analýza metodiky Helen Doron Early English

An Examination of the Helen Doron Early English Methodology
Abstract:
Bakalářská práce zkoumá platnost metodiky Helen Doron Early English pro výuku angličtiny pro děti s ohledem na vývoj dětí, jejich specifické charakteristiky jako žáků a v rámci RVP PV. Nabízí podrobné uvedení do metodiky Helen Doron Early English a ukazuje, jak metodika reflektuje konkrétní potřeby dětí v souladu s jejich celkovým vývojem. Také ukazuje, v kterých ohledech souhlasí s přístupy RVP PV …more
Abstract:
The Bachelor’s Thesis examines the validity of the Helen Doron Early English methodology for teaching English to very young learners within the frames of child development, nature of child learners, and the RVP PV document. It provides an in-depth introduction to the methodology and shows how it links to the specific needs of children with respect to their development as a whole. It also describes …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2014
  • Supervisor: Mgr. Bc. Šárka Dohnalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta