Pronunciation Teaching to Lower Secondary Students: Aspects of Connected Speech – Bc. Ivana Hnilová
Bc. Ivana Hnilová
Diplomová práce
Pronunciation Teaching to Lower Secondary Students: Aspects of Connected Speech
Pronunciation Teaching to Lower Secondary Students: Aspects of Connected Speech
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tématem procvičování aspektů tzv. connected speech v hodinách anglického jazyka u žáků druhého stupně základních škol. Pokud mají žáci alespoň ponětí o tomto fenoménu, tyto znalosti jim mohou pomoci lépe porozumět plynulé mluvené řeči rodilých mluvčích, při poslechu anglických písní nebo sledování filmů a seriálů v anglickém jazyce. Pro žáky, jejichž úroveň anglického …víceAbstract:
The diploma thesis “Pronunciation Teaching to Lower Secondary Students: Aspects of Connected Speech” deals with the question of practising connected speech features in English lessons. Being aware of aspects of connected speech might help learners of the English language to comprehend the spoken language when they listen to English native speakers, English songs or watch TV, movies or series in the …víceKeywords
Connected speech Practising connected speech features lower secondary students producing connected speech fluent speech spoken language linking assimilation elision intonation.Spojená řeč Procvičovaní aspektů spojené řeči žáci druhého stupně produkovat spojenou řeč plynulá řeč mluvený jazyk spojování asimilace elize intonace.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/abvk8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2014
- Vedoucí: Mgr. Irena Headlandová Kalischová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Jaroslav Ondráček, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství dějepisu pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Rozdílné aspekty notace při tlumočení z různých aktivních jazyků
Jakub NOHAVICA -
K problematice mluvy žáků 2. stupně základních škol
Markéta SOCHŮRKOVÁ -
Negation in Written and Spoken Language
Zuzana Olexová -
Foreign language spoken performance anxiety
Michaela Polónyová -
I mean as a filler in academic spoken American English
Pavlína Beranová -
Well as a discourse marker in academic spoken discourse
Blanka Svozílková -
The clausal postmodification of a noun phrase in the written and spoken language
Edita Bělohubá -
Užití intonační konstrukce IK – 2 v ruském jazyce ve srovnání s českým jazykem.
Kateřina Szemánová