Tereza Martinovská
Bakalářská práce
Etika v reklamě
Ethics in advertising
Anotace:
Hlavním cílem práce je zaměřit se na etickou stránku reklamy, jaký vliv má na nás reklama, její pozitivní a negativní dopad a zejména prozkoumat neetické postupy v reklamě. Dílčím cílem je seznámení s historií reklamy, základními pojmy týkající se etiky a morálky a vysvětlení rozdílů mezi těmito termíny. Práce uvádí příklady neetické reklamy, na které byly podané stížnosti z důvodu etičnosti reklamních …víceAbstract:
The main goals of the thesis are focused on ethics side of the advertisement and how an advertisement influences us, either in a positive or in a negative impact. Investigation of non-ethnical procedures is one of the main parts of thesis. Thereafter it states the examples of these non-ethical procedures in advertisement and how they are solved. Partial goal is an introduction to the history of advertisement …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jan Brabec, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Etika marketingového pracovníka
Kristína Hermanovská -
Pohled společnosti na etický kodex reklamy
Ľuboš Kubena -
Porušování etického kodexu reklamy na příkladu sexismu
Petra Jílková -
Etický kodex reklamy
Dominik Kameš -
Etický kodex reklamy
Šárka MUTINOVÁ -
Tendence v porušování etické regulace reklamy
Bára Němečková -
Institucionalizovaná etická samoregulace reklamy – komparativní analýza stížností v ČR a v sousedních zemích
Kristýna Bendová -
Hlavní principy etických kodexů reklamy u nás a ve světě
Věra Ulíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva