Potřeby dítěte s dětskou mozkovou obrnou – Šárka KANIOVÁ
Šárka KANIOVÁ
Bakalářská práce
Potřeby dítěte s dětskou mozkovou obrnou
Needs of a child with cerebral palsy
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zmapovat potřeby dítěte s dětskou mozkovou obrnou a předložit možnosti vybraných metod péče, které mohou zvýšit kvalitu života dítěte. Dílčí cíl: Zjistit stav potřeb dítěte s dětskou mozkovou obrnou v průběhu tří měsíců péče. Ke zpracování bakalářské práce je využita jedna z metod kvalitativního šetření ? případová studie. Data jsou získána studiem zdravotní a sociální dokumentace …víceAbstract:
The main goal of this bachelor thesis is to map needs of the children with Cerebral Palsy and present current opportunities of chosen care methods, which could improve the quality of their life. Partial goal: To find out the needs of the children with Cerebral Palsy in course of three months of care. In process for this bachelor thesis has been used one of the methods of qualitative investigation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zveřejnit od: 22. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Lucie Sikorová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KANIOVÁ, Šárka. Potřeby dítěte s dětskou mozkovou obrnou. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Lékařská fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Lékařská fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Lékařská fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ošetřovatelství / Všeobecná sestra
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Zásobník aktivit pro rozvoj komunikace dětí s dětskou mozkovou obrnou a jejich rodiče
Hana MUSILOVÁ