Mediální obraz ženy v ženských lifestylových časopisech se zaměřením na genderové stereotypy. Kritická analýza diskurzu editorialů časopisu Harper´s Bazaar. – Bc. Veronika KUČEROVÁ
Bc. Veronika KUČEROVÁ
Master's thesis
Mediální obraz ženy v ženských lifestylových časopisech se zaměřením na genderové stereotypy. Kritická analýza diskurzu editorialů časopisu Harper´s Bazaar.
The media image of women in women's lifestyle magazines focusing on gender stereotypes. Critical analysis of the discourse of the Harper's Bazaar editorial.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá mediálním obrazem ženy, který je čtenáři předkládán v editorialech ženského lifestylového časopisu Harper´s Bazaar. Zkoumány jsou editorialy z let 2010 až 2016. V teoretické části jsou představeny ženské lifestylové časopisy jako specifický typ média a předložena teoretická východiska pro genderové stereotpy, mediální konstrukci reality a s ní související mediální obraz. Na …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the media image of the woman who is presented to the reader in the editorials of Harper's Bazaar, a lifestyle magazine for women. Examined editorials are from the years 2010 to 2016. In the theoretical part, women's lifestyle magazines are presented as a specific type of media and presented the theoretical basis for gender stereotypes, the media construction of reality …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Vladimír Polách, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUČEROVÁ, Veronika. \textit{Mediální obraz ženy v ženských lifestylových časopisech se zaměřením na genderové stereotypy. Kritická analýza diskurzu editorialů časopisu Harper´s Bazaar.}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Arts. 2018. Available from: https://theses.cz/id/it5k0b/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KUČEROVÁ, Veronika. Mediální obraz ženy v ženských lifestylových časopisech se zaměřením na genderové stereotypy. Kritická analýza diskurzu editorialů časopisu Harper´s Bazaar.. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Philology / Czech Philology
Theses on a related topic
-
Erotizace ženské figury a její proměny
Monika Suchá -
Specifika titulních stran vybraných ženských lifestylových časopisů vydávaných v ČR
Barbora NAVRÁTILOVÁ -
Specifika titulních stran vybraných ženských lifestylových časopisů vydávaných v ČR
Barbora NAVRÁTILOVÁ -
Genderové stereotypy v současné reklamě a nákupním chování spotřebitelů
Katarina Farberova -
Genderové stereotypy v reklamě a jejich regulace dle českého práva
Leona Kroupová -
Ženy překračující genderové stereotypy (Soubor publicistických textů pro přílohu Pro ženy v Jihlavských listech)
Iveta Škodová -
ŽENSKÉ GENDEROVÉ STEREOTYPY VE FILMECH PRO PAMĚTNÍKY
Tereza SKÁCELOVÁ -
Genderové stereotypy v televizní reklamě
Karolína Bogdaničová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights