Prodejní techniky v teorii a praxi – Ing. Kateřina Červenková
Ing. Kateřina Červenková
Bakalářská práce
Prodejní techniky v teorii a praxi
Selling technigue in theory and experience
Anotace:
Tato bakalářská práce obsahuje základní rozdělení zákazníků a prodejců dle typů osobnosti.Dále pak jednotlivé prodejní techniky, které se uvádějí v literatuře a také využívají v praxi. Toto rozdělení umožňuje lépe porozumět potřebám a přáním zákazníků a lépe jim v oboru obchodu porozumět a předejít tak nepříjemným problémům, které mohou nastat jak při seznamování, pochopení poptávky, nabídce zboží …víceAbstract:
This bachelor's thesis contains the basic division of customers and sales managers from the various types of personality. Than selling techniques, as reported in the literatue and used in practice. This separation allows a better understanding of the needs and wishes of customers and better understand the field of trade and avoid unpleasant problems that can occur in both acquaintance and understanding …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/sbblx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské chování s důrazem na rozhodovací proces specifických cílových skupin
Michal Pechát -
Vliv marketingových komunikací v místě prodeje zboží na rozhodovací proces zákazníka
Mojmír Špalek -
Kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu sušenek a oplatek
Jana Mihoková -
Analýza zákazníka na trhu stínící techniky
Michaela Drastíková