Mobilní technologie ve škole pro žáky se speciálními potřebami – Bc. Petra Navrátilová
Bc. Petra Navrátilová
Diplomová práce
Mobilní technologie ve škole pro žáky se speciálními potřebami
Mobile Technologies in a School for Pupils with Special Needs
Anotace:
Cílem práce je vhodnou formou aplikovat mobilní technologie a softwarové nástroje ve třídách s žáky se specifickými potřebami. Výstupem bude dotazníkové šetření o vhodnosti a nevhodnosti vedené formou dialogu. Šetření bude směřovat k potvrzení či zamítnutím vhodnosti použití zvolených softwarových nástrojů pro žáky školy typově patřící mezi praktické a speciální. Šetření bude probíhat na zvolených …víceAbstract:
The aim of the thesis is to apply mobile technologies and software tools in classes with pupils with specific needs. The output will be a questionnaire survey on the suitability and inappropriateness in form of dialogue. The investigation will be aimed at confirming or rejecting the suitability of using the selected software tools for school pupils of the type typically practical and special. The survey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Navrátilová, Petra. Mobilní technologie ve škole pro žáky se speciálními potřebami. Zlín, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyMagisterský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Učitelství informatiky pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Specifika trajektorie očních pohybů posuzovaná metodikou TETRECOM s uplatněním technologie eye tracking při čtení tiskacích písmen u dětí s vývojovou dysfázií a u dětí s typickým jazykovým vývojem
Aneta ZAVADILOVÁ -
Použití informačních technologií v práci specialistů s dětmi s dyslexií
Markéta Ševelová -
Využití interaktivní technologie u dítěte s mentální retardací v předškolním věku
Lenka Novotná -
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová -
Úroveň znalosti psacích písmen u dětí s odkladem školní docházky v prvním ročníku základní školy posuzovaná metodikou TETRECOM s uplatněním technologie eye tracking
Diana HOLÁ -
Využití tištěných a digitálních materiálů při práci s dítětem s elektivním mutismem
Veronika Hanusová -
Porovnání tradičních výrobních postupů s postupy využívajícími moderní technologie u pacientů s dětskou mozkovou obrnou.
Zuzana BAŽIKOVÁ -
Možnosti využití tabletu iPad ve třídě základní školy speciální
Tereza Procházková