Vizuální komunikace webových stránek – Zdeněk Ornst
Zdeněk Ornst
Bakalářská práce
Vizuální komunikace webových stránek
Visual Communication in Web Design
Anotace:
V bakalářské práci se věnuji základům grafického designu a jeho využití na webových stránkách. V teoretické části práce popisuji grafický design v jeho obecné rovině a následně rozebírám, jak se jeho elementy a principy aplikují ve webovém prostředí. V praktické části navrhuji nový design firemní webové prezentace. Pro zhodnocení úspěšného vylepšení webové prezentace využiji uživatelského testování …víceAbstract:
This bachelor thesis analyses the basics of graphic design and its potential use at web pages. Theoretical part describes graphic design in general and follow up with its elements and principles applied in web interfaces. Practical part suggests new design of company's web presentation. Successful enhancement of web presentation was evaluated by user-defined testing using questionnaire.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 2. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41816
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2014
- Vedoucí: Zuzana Šedivá
- Oponent: Tomáš Bruckner
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41816
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Engaged Photography as Urban Communication Platform in Sustainable Development Context
Anna Martynushkina -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Grafický design, vizuální komunikace a gramotnost
Leona Kubišová -
Grafický design jako forma vizuální komunikace
Erika Mithoferová -
Design instruovaný surrealismem. K problému vztahu surrealismu a grafického designu
Tereza Vaidová -
Obalový a grafický design jako marketingový nástroj
Radka Ledecká -
Redesign vizuální komunikace Univerzitní knihovny Slezské univerzity v Opavě
Jan Woitek