Lucie Kubrová

Diplomová práce

Appraisal of Transparency International in the Czech Republic

Zhodnocení práce Transparency International v České republice
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií neziskové organizace Transparency International v České republice a jejím propojením s personální strategií. Cílem této práce je analyzovat povědomí o organizaci mezi občany na českém trhu a navržení marketingových a personálních vylepšení založené na výsledcích z průzkumu trhu pro dosažení lepších výsledků.
Abstract:
This thesis aims to assess the marketing strategy and HR management done at Transparency International in the Czech Republic and to propose improvements that could help increase the awareness about the organization. To achieve this, the perception of the Czech citizens is evaluated via questionnaire. Afterwards the marketing strategy done in the Czech branch is described based on the interview with …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 9. 2017
  • Vedoucí: Zuzana Dvořáková
  • Oponent: Marie Štěpánková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71177