Lucie Kubrová

Master's thesis

Appraisal of Transparency International in the Czech Republic

Zhodnocení práce Transparency International v České republice
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií neziskové organizace Transparency International v České republice a jejím propojením s personální strategií. Cílem této práce je analyzovat povědomí o organizaci mezi občany na českém trhu a navržení marketingových a personálních vylepšení založené na výsledcích z průzkumu trhu pro dosažení lepších výsledků.
Abstract:
This thesis aims to assess the marketing strategy and HR management done at Transparency International in the Czech Republic and to propose improvements that could help increase the awareness about the organization. To achieve this, the perception of the Czech citizens is evaluated via questionnaire. Afterwards the marketing strategy done in the Czech branch is described based on the interview with …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 9. 2017
  • Supervisor: Zuzana Dvořáková
  • Reader: Marie Štěpánková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71177