Analýza marketingového mixu společnosti na trhu s medovými dorty – Jana Grygerková
Jana Grygerková
Diplomová práce
Analýza marketingového mixu společnosti na trhu s medovými dorty
The Analysis of Company Marketing Mix on the Honey Cakes Market
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo zanalyzovat a posléze navrhnout opatření pro efektivnější využívání nástrojů marketingového mixu společnosti MIKO international s. r. o. a také zjistit nákupní chování spotřebitelů medového dortu Marlenka pomocí marketingového výzkumu, a to metodou osobního dotazování. Výsledky výzkumu ukázaly, že většina respondentů medový dort Marlenka zná, vyzkoušeli ho a chutná všem bez …víceAbstract:
The aim of this thesis was to analyze and then suggest measures for more effective use of the marketing mix of MIKO International Ltd., and also identify consumers´ buying behavior of honey cake Marlenka by marketing research, concretely using personal interviews. The research results showed that most respondents knew Marlenka honey cake, tried it and it tastes to everyone irrespective of gender …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/79664
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Martina Hoďáková
- Oponent: Ivo Táborský
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
The comparison of the phonetic systems of the different types of British English accents, and the analysis of the British actors' pronunciation in the TV show "Doctor Who"
Karyna Babkova -
Analysis of the impact of government regulations in relation to COVID-19 on business in the gastronomy industry (from the perspective of a supplier of professional kitchen solutions).
Tomáš Kubata -
The comparison of the sound system of British and American Standard English, and the analysis of the pronunciation of German Deutsche Welle reporters
Karyna Babkova -
An Analysis of the Modern English Translation of the Poetry of Mary Queen of Scots
Karin Marcin -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketing mix
Michael Dvořák -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová