Bc. Tomáš Palas
Master's thesis
Možnosti vstupu podniku na zahraniční trh
Approaches to foreign market entry
Abstract:
Cílem této diplomové práce je vytvoření plánu pro vstup společnosti USSPA s.r.o. na trh Velké Británie. Práce zkoumá technicko-technologické aspekty podnikání společnosti. Analytická část se zaměřuje na analýzu motivů pro vstup na trh, využívá k tomu analýzu makroekonomických ukazatelů, Porterův model 5 sil a PESTLE analýzu. Strategie společnosti je formována na základě rozhovorů s vedením společnosti …moreAbstract:
The goal of this thesis is to create an entry plan for USSPA s.r.o. into the UK market. The work examines the technical and technological aspects of the company's business. The analytical part focuses on analyzing the motives for market entry, using macroeconomic indicators, Porter's Five Forces, and PEST analysis. The company's strategy is shaped based on interviews with management and financial analyses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Ing. Vojtěch Tamáš, Ph.D.
- Reader: Jakub Dostál, Ing.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityMaster programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Příprava e-shopu na expanzi na nový trh
David Lipka -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Metody vstupu na zahraniční trh se zaměřením na švédský trh
Nikola Chalupská -
Využitie business diplomacie pre expanziu na slovenský trh: Návrh komunikačnej stratégie vybranej marketingovej agentúry na B2B trhu
Adriána Kachman -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis -
Přínosy a rizika vstupu českých společností na zahraniční trh
Vendula Soukeníková -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Strategie vstupu vybrané české firmy na zahraniční trh.
Illja Leheta