Transformace rádia Frekvence 1 a reakce na změnu metodiky výzkumu poslechovosti a prodej reklamního času – Mgr. Miroslav ŠKODA
Mgr. Miroslav ŠKODA
Master's thesis
Transformace rádia Frekvence 1 a reakce na změnu metodiky výzkumu poslechovosti a prodej reklamního času
Transformation of radio Frekvence 1 and reaction to a change of audience ratings research methodology and sale of advertising time
Abstract:
Řízení rozhlasové stanice z hlediska marketingových komunikací považuji za jeden z nejúčinnějších (a upřímně řečeno za skutečně nejúčinnější) způsobů dosahování plánovaných cílů. Přestože se má dosavadní praxe se týkala jen komerčních stanic, kde cílem je především dosažení tržního podílu a obchodního výsledku, platí tyto principy řízení jistě i pro nekomerční stanice. Řízení z pohledu marketingových …moreAbstract:
In my opinion, directing radio station from the point of marketing communication is one of the most effective (and honestly said one of the most effective indeed) method of achieving planned goals. Although my job history is related only to commercial radio stations, where the goal is mainly to achieve market shares and business results, these directing principles are surely applied to non-commercial …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2007
Accessible from:: 16. 4. 2012
Identifier:
4975
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2007
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠKODA, Miroslav. \textit{Transformace rádia Frekvence 1 a reakce na změnu metodiky výzkumu poslechovosti a prodej reklamního času}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2007. Available from: https://theses.cz/id/iu64f8/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠKODA, Miroslav. Transformace rádia Frekvence 1 a reakce na změnu metodiky výzkumu poslechovosti a prodej reklamního času. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 16. 04. 2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 16. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Vývoj soukromé regionální rozhlasové stanice na případu Hitrádia Vysočina
Bedřich Musil -
Finanční analýza provozovatele rozhlasové stanice
Jana Sochorová -
Založení rádiové a televizní stanice MÚVS
Klára Kubíčková -
Řízení prodejů reklamního času soukromé rozhlasové stanice
Bohdana KAŠPAROVÁ -
Hodnocení osobního prodeje reklamního času rozhlasové stanice
Bohdana KAŠPAROVÁ -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Analýza marketingové komunikace
Olesya Voronkevich -
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Natalie Zemanová